Producenci
Promocje
Look Care Aqua Solution, 2 x 360 ml
Look Care Aqua Solution, 2 x 360 ml
599 824,99 zł 39,99 zł
szt.
ReNu MultiPlus, 2 x 360 ml
ReNu MultiPlus, 2 x 360 ml
53,98 zł 44,99 zł
szt.
ReNu MPS, 2 x 360 ml
ReNu MPS, 2 x 360 ml
53,98 zł 44,99 zł
szt.
Opti-Free Express, 2 x 355 ml
Opti-Free Express, 2 x 355 ml
55,98 zł 49,99 zł
szt.
SoloCare Aqua, 2 x 360 ml
SoloCare Aqua, 2 x 360 ml
69,98 zł 59,99 zł
szt.
Biotrue, 2 x 300 ml
Biotrue, 2 x 300 ml
59,98 zł 54,99 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zgodnie z prawem kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.

Pamiętaj:
Zwracany towar musi być fabrycznie zapakowany. Zwrotom nie podlegają soczewki produkowane pod indywidualne zamówienie (informacje o wyłączeniu zwrotu soczewek podane są na stronach poszczególnych produktów).

W przypadku odstąpienia od zakupu prosimy wysłać wiadomość poprzez formularz kontaktowy na stronie lub bezpośrednio na adres mailowy sklep@punktsoczewek.pl.

Zwracany towar wraz z dowodem zakupu (warunek konieczny) prosimy odesłać na adres:

PHU Jaf-NET
Skr. poczt. 27
ul. Aleja Pokoju 33
30-962 Kraków 49

W celu ułatwienia i przyśpieszenie procedury prosimy o wypełnienie formularza zwrotu

Szczegóły zwrotów zawarte są w §. 9. ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY Regulaminu sklepu.

 

Reklamacje

 

Zgodnie z prawem kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.

Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu reklamacyjnym zawierającym:

  1. Imię i nazwisko
  2. numer zamówienia
  3. opis niezgodności towaru z umową
  4. datę zakupu
  5. protokół szkody
  6. zdjęcia uszkodzenia towaru

Pamiętaj:
Producent może zażądać potwierdzenia na piśmie od lekarza, że powinieneś nosić konkretny rodzaj soczewek.
W przypadku zgłoszenia problemów zdrowotnych, producent może zażądać dokumentacji medycznej.
Wszystkie reklamacje wysyłane są bezpośrednio do producentów. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 30 dni.

Szczegóły reklamacji zawarte są w §. 12. REKLAMACJE Regulaminu sklepu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl