Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zgodnie z prawem kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.

Pamiętaj:
Zwracany towar musi być fabrycznie zapakowany. Zwrotom nie podlegają soczewki produkowane pod indywidualne zamówienie (informacje o wyłączeniu zwrotu soczewek podane są na stronach poszczególnych produktów).

W przypadku odstąpienia od zakupu prosimy wysłać wiadomość poprzez formularz kontaktowy na stronie lub bezpośrednio na adres mailowy sklep@punktsoczewek.pl.

Zwracany towar wraz z dowodem zakupu (warunek konieczny) prosimy odesłać na adres:

Sots sp. z o.o.
al. 29 listopada 130/524
31-406 Kraków

W celu ułatwienia i przyśpieszenie procedury prosimy o wypełnienie formularza zwrotu

Szczegóły zwrotów zawarte są w §. 9. ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY Regulaminu sklepu.

 

Reklamacje

 

Zgodnie z prawem kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.

Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu reklamacyjnym zawierającym:

  1. Imię i nazwisko
  2. numer zamówienia
  3. opis niezgodności towaru z umową
  4. datę zakupu
  5. protokół szkody
  6. zdjęcia uszkodzenia towaru

Pamiętaj:
Producent może zażądać potwierdzenia na piśmie od lekarza, że powinieneś nosić konkretny rodzaj soczewek.
W przypadku zgłoszenia problemów zdrowotnych, producent może zażądać dokumentacji medycznej.
Wszystkie reklamacje wysyłane są bezpośrednio do producentów. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 30 dni.

Szczegóły reklamacji zawarte są w §. 12. REKLAMACJE Regulaminu sklepu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl